Kako da uštediš kupujući odeću onlajn?

Sećaš se scene iz "Zgodne žene“ u kojoj Džulija Roberts satima bira odeću dok oko nje obleće pet prodavaca i menadžer prodavnice, služe je picom i šampanjcem i obasipaju komplimentima? Definitivno jedan od boljih načina kupovine garderobe. Pod uslovom da plaća milioner, naravno.

Ako osvežavanje svog ormara ipak finansiraš iz (malo) skromnijeg budžeta, preostaje ti samo da se postaraš da sama sebi izrežiraš šoping koji će istovremeno biti korisna obnova garderobe i hrana za dušu.

Naravno, preporučujem kupovinu onlajn. Pre svega, mogućnost uštede je izuzetno velika, a osim toga, izbor modela i veličina je znatno bogatiji. Na kraju, ako ti je baš stalo do filmskog iskustva u stilu Vivijan Vard, pripremi sebi grickalice i omiljeno piće, a onda u pozadini pusti vanvremenski hit Roja Orbisona "Oh, Pretty Woman" za kompletan užitak.

Foto: pexels.com

Ali ako želiš da tokom ove kupovine prođeš najjeftinije što možeš, nije dovoljno da prosto sačekaš dan kad leže plata i onda se baciš na kliktanje po onlajn prodavnicama. Srećom, nije ni mnogo komplikovanije od toga. Biće dovoljno da se pridržavaš nekoliko jednostavnih pravila i vodiš računa kada, gde i na koji način kupuješ odeću.

Kupuj pametno (čitaj: nikad po punoj ceni)

Znam, ta nova kolekcija uvek izgleda tako primamljivo, a osim toga muči te misao da će se taj kombinezon rasprodati ako budeš čekala sniženje… Izvini, ali moram da primetim – potpuno pogrešan stav! Umesto što računaš koliko ćeš premašiti budžet ako odmah kupiš sve što ti se sviđa, pogledaj koliko ćeš da uštediš kad krene sniženje. Ako sačekaš popust, taman možeš da za razliku u ceni uz taj kombinezon uklopiš i onaj laneni sako.

Modna industrija ima pravila koja i te kako idu na ruku pametnim potrošačima, a pridržavaju ih se skoro svi svetski brendovi. Pravilo kaže – sezonske rasprodaje sa svakom smenom godišnjih doba, plus velike tematske akcije poput novogodišnjih sniženja i Black Friday popusta. U zavisnosti od modnog brenda i vrste akcije, popusti se u ovim periodima kreću od 10% pa čak do 90% kada su u pitanju poslednji komadi. Ako ovo imaš u vidu, lako je planirati vreme za sledeću kupovinu odeće.

Možda se pitaš šta će ti letnja garderoba u oktobru ili zimska u februaru.

Kupovina na rasprodaji ima najviše smisla ako kupuješ osnovne komade odeće koji se lako uklapaju u razne kombinacije i nose se tokom većeg dela ili čak tokom cele godine. To je prava prilika da jeftino kupiš komade za svoju modnu kapsulu, poput bele košulje, jednostavnih pantalona ili haljine koja se lako transformiše iz dnevne u večernju varijantu. Sa druge strane, čak i sezonska odeća kupljenja za narednu godinu je dobra ideja. Sigurno ćeš se sledećeg leta obradovati kad shvatiš da u ormanu imaš nov novcijat šorts koji još nijednom nisi obukla, ili čak kupaći kostim spreman za more ili bazen. Istina je da se modni mikro trendovi brzo menjaju, ali ako se usredsrediš na kupovinu klasičnih modela koji ti dobro stoje, ne možeš da pogrešiš.

Pronađi najbolje ponude

Kupovina odeće na internetu je fantastična između ostalog i zato što što nudi lek protiv impulsivne kupovine. Svi oni izgovori koje koristiš pred sobom kad izađeš iz šoping centra sa rukama punim kesa odeće koja ti nije neophodna i koju baš i ne možeš sebi da priuštiš, ovde padaju u vodu. Nema onog: „Prodavačica je već počela čudno da me gleda“ ili „Mislila sam da je ova suknja snižena sve dok nisam stigla na kasu, a posle mi je bilo glupo da je vratim“. Kad kupuješ na internetu, imaš sve vreme koje ti je potrebno da dobro pogledaš ponudu, razmisliš i odabereš ono što ti se najviše sviđa. Međutim, i onlajn kupovina može da se pretvori u besciljno lutanje stazama interneta, ako ne znaš šta tačno i gde tražiš.

Foto: pexels.com

Zato za početak pogledaj kupone iz kategorije odeće i obuće na našem sajtu i proveri koje prodavnice koje odgovaraju tvom stilu trenutno nude popuste i promo kodove. Na primer, ako voliš elegantnu i ženstvenu odeću, trenutno je u toku Mohito rasprodaja i možeš pronaći sjajne krpice snižene do 45%. Ako je tvoj stil ležerniji, obavezno pogledaj Sinsay i Factcool akcije. Tokom celog oktobra uz kod sa našeg sajta u Factcool prodavnici možeš da ostvariš 30% popusta, što je super prilika da jeftino kupiš jesenju garderobu ili neki novi komad za kancelariju ili trening.

Obavezno proveri i sekciju Ekskluzivni kuponi jer se ovde nalaze promo kodovi za prodavnice u kojima možeš dobiti popust samo preko našeg sajta. Iz ove kategorije preporučujem Zaful, gde do kraja godine možeš da iskoristiš 20% popusta na celu ponudu, a to podrazumeva odeću, obuću, nakit, gomilu interesantnih dodataka, pa čak i stvari za kuću i garderobu za tvog kućnog ljubimca! Da ne nabrajam dalje, ponuda prodavnica je široka i sigurno ćeš se i sama snaći.

Iskoristi svaku pogodnost

Da se ne lažemo, sve smo više puta nego što bismo volele da priznamo bile u onoj situaciji da nam zapadne za oko savršena haljina dan nakon što se rasprodaja završi. Da sačekaš novo sniženje? Ako je tvoja samokontrola na tako visokom nivou – naravno, samo napred! Ako si ipak samo žena od krvi i mesa koja jaaakooo čezne za tom haljinom odmah i sad, postoje i drugi načini da se uštedi na onlajn kupovini. Proveri da li prodavnica koja te interesuje možda nudi druge pogodnosti. Besplatna dostava, poklon uz porudžbine preko određenog iznosa ili popust za prvu kupovinu takođe su dobri načini da prođeš jeftinije.

Sad kad znaš sve trikove i cake kako da uštediš kupujući odeću na internetu, spremna si za novu kupovinu. Sezonske rasprodaje su u toku, dakle, nema čekanja. Dok čekaš dostavu nove garderobe, ne zaboravi da napraviš mesta za nju u svom ormanu. Sve što ti više nije potrebno, pokloni, doniraj ili odnesi u najbliži kontejner za reciklažu tekstila.

Tijana Stanojev Kosanović - Mega Kuponi

Piskaralo iz zadovoljstva, lovac na popuste iz potrebe.

Ljubav prema rešavanju zagonetki i potragama na skriveno blago, vremenom je pretvorila u, nešto praktičniji i svrsishodniji, lov na akcije i rasprodaje. Zna da smo svi u istom sosu, pa deli dojave o popustima šakom i kapom. Sve što pretekne posle kupovine na akciji, troši na društvene igre, lego kocke i kafu.